CROSTOJKOVIC1958

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)
Rujan 2018 (32)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








24.10.2012., srijeda

KUDA MI MOŽEMO DOĆI KAO NAROD?



Branko Stojković:

EVO GLEDAM SAD (24.10.2012.) RASPRAVU U SABORU RH, NA HRT2 PA, TO SU ŽIVI LUĐACI. I TAKVI “SMRADOVI” NAS PREDSTAVLJAJU?! TAJ PARLAMENT BI JA NAZVAO “DOM HRVATSKIH LUĐAKA” ONI RASPRAVLJAJU O NE DISCIPLINIRANOJ MLADEŽI I DROGI – OVISNOSTI,.., MA NEMA VEČEGA SRANJA…ŠTO SU ONI UČINILI DA MLADI DOBIJU POSAO I SVE DRUGO ŠTO IH PRIPADA… ZASTUPNICA ĐURĐICA SUMRAK SPOMINJE KAO NEKA GLUPAČA BOGA, ISUSA, VJERONAUK, KAŽE DA SU, “DJECA DAR BOŽIJI”, TA FARIZEJKA I LICEMJERKA PRIČA GLUPOSTI.. ŠIME LUČIN (SDP) TAJ DEKLARIRANI PEDER KAŽE; “MARUHVANA JE LIJEK U NEKIM ZEMLJAMA”, TO GOVORI BIVŠI MINISTAR POLICIJE MUP-a. NE MOGU VIŠE GLEDATI SIJEDNICU SABORA JER TO JE SRAMOTA I SPRDAČINA….

POKRET “ŠTIT” BJELOVAR
C R O A T I A


- 13:09 - Komentari (11) - Isprintaj - #

20.10.2012., subota

UPIT ŠTIT-u JE POSLALA PREVARENA ZAJMOPRIMAC KREDITA



upit

Thursday, October 18, 2012 11:06 PM
From: ”Jelka Skitarelic”
To: brankostojkovic152@yahoo.com

Poštovani,

Trazeći po internetu o tvrtci Optimus Artis Zagreb tada predstavništvo u Rijeci
naišla sam na Vas i vidjela da su Vam se obratile osobe za pomoć a vezano za
kredit kod navede tvrtke. Ja sam također jedna od tih jadnika koja sam slijepo
potpisala ugovor na 122.000,00 kuna a primila na ruke 57.400,00 kuna. Isplatnicu
nisam dobila. Sve te radnje odradjene su munjevitom brzinom a jasno kako sam
bila u velikim problemima nisam bila pažljiva . Na mojem ugovoru stoji da je
zajmodavac David Scott Watkins a nigdje nema tvrtke Optimus Artis.
Ugovor sam sklopila 5.4.2012 godine na tri godine, a založila sam stan.
Otplatila sam prvu ratu u uredu u Rijeci Jadranski trg a za drugu ratu obavijestio
me je telefonom gosp. Dean da platim na drugu tvrtku Calisto otpremništvo Jadranski trg Rijeka putem žute uplatnice
sto sam ja i učinila. Međutim za dalje nisam htjela više plačati na drugo ime te sam pokušala
kontaktirati gosp. Dejana na mobitel no iskljućen mu je tako da sam otišla u taj ured međutim nikoga
nisam tu više našla tu je sada nova tvrtka koja kaže oni su vam odselili kuda ne znam.

Ja bi vas molila kontakt s vama jer vidim da nisam jedina koja je prevarena.

Zahvaljujem unaprijed

Jelka Skitarelić

091 5086882

—————————————-

PISMO I TEKST U POTPUNOSTI OBJAVLJUJE ŠTIT RADI PRIMJERA DRUGIM LJUDIMA DA NE NASJEDAJU NA BRZE POZAJMICE…

—————————————-

(UDRUGA ZA LJUDSKA PRAVA ŠTIT )

BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
—————————————-
URED: Masarykova ulica broj 8.,
Bjelovar

- 10:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Priča iz kina “Gorica”sa tribine HDZ-a 1993. godine

PIŠE: BRANKO STOJKOVIĆ

Tako sam ja došao na tribinu HDZ-a u kino “Gorica” da čujem – kakav program nudi ta stranka. Sjedio sam u desetom redu u negdje u sredini. Glavni gost je bio Stjepan Mesić, koji je sjedio sa Jurom Šimićem na bini za stolom. Šimić je vodio program tribine.



STJEPAN MESIĆ i STEVAN MESIĆ

UBIJAO JE HRVATE 1991.GODINE SEDAM MJESECI POD PEČATOM SFRJ I JNA - A SAD HRVATIMA PRIČA VICEVE

Na toj tribini glavni šoumen i vicmaher je bio (bivši Vrhovni Komandant JNA i predsjednik SFRJ-a) Mesić. Koji je između ostaloga pričao i svoje političke događaje. No, jednu njegovu priču sam posebno zapamtio. Mesić kaže: Avionom smo došli u Amsterdam, i na aerodromu mi pristupi neki Srbin, ili bolje rečeno Četnik i kaže meni – gdje si ustašo? A ja ga odmah šakom u glavu i on se je srušio, zatim skoči moj Ante Berić i dokosura ga.

Mesić je svašta tu drobio i nasmijavao punu kino dvoranu,.., ljudi su pljeskali i smijali se. Zatim su došle malo ozbiljnije teme. Mesić je (tada) tvrdio da u Srbiji bude “krvi do koljena” jer ispasti će ubrzo tamo rat.

Na kraju tribine Mesić je pitao – da li tko ima kakvo pitanje? Dva brata blizanci Štefulinac, koji su prognanici iz Vukovara – pred svima nazočnim teško su optužili Stjepana Mesića za rušenje Vukovara. Kako nije bilo mjesta za sjedenje u dvorani – dva brata su stajala kraj samog ulaza u kino dvoranu. Ubrzo su se kraj njih pojavila dva policajca u civilu i naredili su njima – da prekinu sa provokatnim pitanjima.

Mesić, da bi prekinuo muk i tišinu smijući se – pokazao je prstom na gardistu koji je stajao sa strane podbočen uza zid, i povikao: “Jel’ vidite onog debelog gardistu u uniformi - tko kaže da Hrvatska vojska nema što jesti?” Bio je to meni iz grada poznat gardista – Željko Zadrovec, kojega su inače zvali “Đuro struja”. Svi su pogledali u tom pravcu i smijali se “kao luđaci”. Na pitanja braće Štefulinac kraj kojih su još uvijek stajala dva policajca, svi su ubrzo zaboravili. Mesić im je demonski i hipnotički oteo pažnju. To najbolje govori kakav je on drski gad i zločinac..

—————————————-

(UDRUGA ZA LJUDSKA PRAVA ŠTIT )

BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
—————————————-
URED: Masarykova ulica broj 8.,
Bjelovar

- 00:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #

18.10.2012., četvrtak

ŠTIT JE OTKRIVA VELIKU AFERU U BJELOVARU

IVAN BUTKOVIĆ JE BJLOVARSKI MULJATOR KOJI IMA MEDIJ NAPISAO JE DIONICE NA SVOG OCA

http://stojkovic1958.wordpress.com

VRIJEDAN KOMPLEKS NEKOLIKO MILIJARDI KUNA

PRERADA (MLIN) I SILOSI

Sukladno odredbama članka 15. točka 4. alineja 1. i članka 8. stavak 1. Zakona o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (»Narodne novine« broj 140/05) te članka 13. stavak 2. Zakona o preuzimanju dioničkih društava (»Narodne novine« broj 84/02, 87/02 i 120/02), Uprava Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga, temeljem Zahtjeva Ante Butkovića iz Bjelovara, Osječka 41, zastupanog po punomoćniku, trgovačkom društvu Podravska banka d.d., Koprivnica, Opatička 3, koje zastupa ovlašteni zaposlenik, za odobrenje objavljivanja ponude za preuzimanje dioničkog društva Prerada d.d., Bjelovar, Mihanovićeva 10, na sjednici održanoj 7. prosinca 2006. godine, donijela je

RJEŠENJE

1. Anti Butkoviću iz Bjelovara, Osječka 41, odobrava se objavljivanje ponude za preuzimanje dioničkog društva Prerada d.d., Bjelovar, Mihanovićeva 10.
2. Ovo Rješenje objavit će se u »Narodnim novinama«.

Obrazloženje

I) Ante Butković iz Bjelovara, Osječka 41 (dalje u tekstu: Ponuditelj), zastupan po punomoćniku, trgovačkom društvu Podravska banka d.d., Koprivnica, Opatička 3, koje zastupa ovlašteni zaposlenik, podnijelo je Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (dalje u tekstu: Agencija), 17. studenoga 2006. godine, temeljem odredbe članka 13. stavak 1. Zakona o preuzimanju dioničkih društava (dalje u tekstu: Zakon), Zahtjev za odobrenje objavljivanja ponude za preuzimanje trgovačkog društva Prerada d.d., Bjelovar, Mihanovićeva 10 (dalje u tekstu: Izdavatelj) i dokumentaciju u privitku.
Nakon izvršenog uvida u dokumentaciju priloženu uz Zahtjev za odobrenje objavljivanja ponude za preuzimanje, Agencija je usmeno 21. studenoga 2006. godine, od Ponuditelja zatražila njezinu izmjenu i dopunu, a koja je dostavljena Agenciji 29. studenoga 2006. godine.
II) Izdavatelj je, sukladno odredbama članka 114. stavak 1. točka 2. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« broj 84/02) i članka 14. Pravilnika o sadržaju i obliku financijskih i poslovnih izvješća javnih dioničkih društava (»Narodne novine« broj 118/03), u trenutku nastanka obveze na objavljivanje ponude za preuzimanje, javno dioničko društvo.
Uvidom u podatke sudskog registra na internetu utvrđeno je da temeljni kapital Izdavatelja iznosi 48.553.800,00 kuna.
Uvidom u podatke Središnje depozitarne agencije d.d., Zagreb, utvrđeno je da je Izdavatelj na zadnji dan u mjesecu siječnju, veljači i ožujku 2006. godine, imao više od 100 dioničara.
III) Obveza objavljivanja ponude za preuzimanje, sukladno odredbi članka 4. stavak 1. Zakona, nastala je za Ponuditelja 20. travnja 2006. godine, stjecanjem 127.260 dionica, odnosno 78,63% učešća u temeljnom kapitalu Izdavatelja, što daje 78,63% od ukupnog broja glasova koje daju dionice Izdavatelja s pravom glasa, transakcijom na Varaždinskoj burzi, nakon kojeg stjecanja Ponuditelj raspolaže sa 127.260 dionica, odnosno 78,63% učešća u temeljnom kapitalu Izdavatelja, što daje 78,63% od ukupnog broja glasova koje daju dionice Izdavatelja s pravom glasa.
IV) Cijena po kojoj Ponuditelj nudi otkup dionica u ponudi za preuzimanje iznosi 59,00 kuna po dionici. Prema podacima dostupnima Agenciji i dokumentaciji priloženoj uz Zahtjev za odobrenje objavljivanja ponude za preuzimanje, najviša cijena po kojoj je Ponuditelj stjecao dionice Izdavatelja s pravom glasa u razdoblju od jedne godine prije dana objavljivanja ponude za preuzimanje iznosi 58,34 kune po dionici. Prema podacima Zagrebačke burze d.d., Zagreb i Varaždinske burze d.d., Varaždin, dostavljenim na zahtjev Agencije (u predmetu: klasa: 450-08/06-13/53), na Zagrebačkoj burzi u zadnja tri mjeseca prije nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje nije bilo trgovine dionicama Izdavatelja, niti kroz trgovinski sustav niti putem dražbi dok je na Varaždinskoj burzi u istom razdoblju bila jedna transakcija po cijeni od 58,34 kune, te je utvrđeno da je cijena izražena u ponudi za preuzimanje u iznosu od 59,00 kuna po dionici, utvrđena u skladu s odredbama članka 15. stavci 3. – 6. Zakona.
V) Ponuditelj raspolaže sa 127.260 redovnih dionica Izdavatelja, a temeljni kapital Izdavatelja podijeljen je na 161.846 redovnih dionica, svaka u nominalnom iznosu od 300,00 kuna. Novčana sredstva potrebno je osigurati sukladno odredbi članka 9. stavak 1. Zakona, za plaćanje preostalih 34.586 dionica Izdavatelja s pravom glasa, u iznosu od najmanje 2.040.574,00 kuna. Uvidom u Garanciju broj 970-0789-9700005629 koju je dana 15. studenog 2006. godine, u korist svih dioničara Izdavatelja izdala Podravska banka d.d., Koprivnica, Opatička 3, s rokom važenja 15 dana duže od krajnjeg roka za plaćanje pohranjenih dionica Izdavatelja, utvrđeno je da je Ponuditelj osigurao sredstva u iznosu od 2.040.574,00 kuna.
VI) Nadalje, utvrđeno je da su Zahtjevu za odobrenje objavljivanja ponude za preuzimanje, priložene potvrde o plaćenoj administrativnoj pristojbi i naknadi, sukladno odredbi članka 4. stavak 1. točka 1. Pravilnika o vrsti i visini naknada i administrativnih pristojbi Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (»Narodne novine« broj 45/06).
VII) Budući da je Ponuditelj dostavio tekst ponude za preuzimanje sastavljen sukladno odredbi članka 12. stavka 1. Zakona, te dokumentaciju propisanu odredbom stavka 2. istoga članka Zakona, odlučeno je kao u izreci.
VIII) Temeljem odredbe članka 8. stavak 3. Zakona o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga, ovo Rješenje objavljuje se u »Narodnim novinama«.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ovog Rješenja žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor podnošenjem tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka ovog Rješenja.

Klasa: UP/I-450-08/06-10/51
Urbroj: 326-111/06-4
Zagreb, 7. prosinca 2006.

Predsjednik Uprave
Ante Samodol, v. r.

—————————————-

ĐURĐA ADLEŠIĆ, PETAR RADAKOVIĆ, IVAN BUTKOVIĆ, I MIROSLAV ČAČIJA, MULJAJU SA PROPALIM PODUZEĆIMA I NAPUŠTENIM NEKRETNINAMA…

(UDRUGA ZA LJUDSKA PRAVA ŠTIT )

BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
—————————————-
URED: Masarykova ulica broj 8.,
Bjelovar

- 12:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

MIROSLAV ČAČIJA JE PREVARIO GRAĐANE




U VELJAČI 2011. GODINE POTPISAN JE SPORAZUM O SUFINANCIRANJU IZGRADNJE ĐAČKOG DOMA U BJELOVARU. ŽUPAN MIROSLAV ČAČIJA JE TADA KAZAO: “U JESEN ZAPOČINJE IZGRADNJA DOMA TEŠKA 45 MILIJUNA KUNA.

Potpisivanju sporazuma bio je nazočan Državni tajnik RH, Želimir Janjić i gradonačelnik Anton Korušec. Očito je, da plaćen je PROJEKT ali još od gradnje nema ništa. Izjava od Čačije je bila predizborni trik za 4. prosinac 2011. godine. Evo došla je i “druga jesen” nikakvi radovi nisu počeli. Ja osobno ne vjerujem da Dom bude useljivi do 2014. godine, kako je Miroslav Čačija obećao…

(UDRUGA ZA LJUDSKA PRAVA ŠTIT )

BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
—————————————-
URED: Masarykova ulica broj 8.,
Bjelovar

http://stojkovic1958.wordpress.com
- 01:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

16.10.2012., utorak

TKO OVAKVU PROKLETU DRŽAVU DOŽIVLJAVA?!

SRAMOTNI PARLAMENT JE I SMRDLJIVA GLAVA HRVATSKE


Evo upravo gledam na HRT-u 2 raspravu u Saboru RH, o radu DORH-a, mogu reči; nema većeg rugla i poniženja za Hrvatski narod, jer izvješće Mladena Bajića “zamagljivanje” je očiju ljudima. Pod znakom “sotone” HDZ-a Vladimir Šeks, totalno ne pripremljen “mljeo” je tu svašta,.., pa čak u ime kluba dao potporu Bjiću. To je živa sramota! Dok SDP-e nije bio na vlasti bio je protiv Mladena Bajića, a sad ga brane.



MLADEN BAJIĆ

Ovo je važna rasprava 16. listopada 2012.,, ali nema u Saboru ni pola zastupnika koji tamo sjede, i na tu temu bi trebali raspravljati, jedan mali dio raspravlja o situaciji u hrvatskom društvu. Ali pravih pitanja o kriminalima nema ih, niti odgovornosti…


CIJELA DRŽAVA NAM SMRDI OD TIH POLITIČKIH SMRADOVA KOJI NAS VODE, TO NIJE POLITIKA NAPRETKA NEGO ZLA.

(UDRUGA ZA LJUDSKA PRAVA ŠTIT )

BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
—————————————-
URED: Masarykova ulica broj 8.,
Bjelovar

http://stojkovic1958.wordpress.com

- 12:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

14.10.2012., nedjelja

VELIKA ISTINA O ĐURĐI ADLEŠIČ



R E A G I R A NJ E



KAKO ĐURĐU ADLEŠIČ NIJE SRAM – DA JE SPALA NA TO – DA PIŠE ZA MINORNI I NEVAŽNI ŽUTI LIST “BJELOVARAC”


(Bjelovarac, 11. listopada 2012., str.4)

Blago onome čovjeku i ženi koji ne slušaju gluposti – nego već pristaju uz istinu. Ne kupujem te niske i smiješne gradske novine, evo slučajno mi je taj list došao u ruke. U oči mi zapala kolumna od Đurđe Adlešič koja svakog tjedna izlazi črtvrtkom. I ovaj put njena je “sprdačina” izašla, nuđenja kao neka politička mudrost. Ona je izvisila iz života politike, pa je našla smisao da piše za “lopovske novine” čiji je vlasnik Ivan Butković. Ne bi nikada kupio te “malograđanske novine”, koje uređuju oni ljudi koji su ništa korist. Đurđa im je puno pomogla u životu, jer su se obogatili na račun građana. Ovaj put u svojoj kolumni Đurđa drobi o “Štednji i alternativi”. Ona nama piše o Danu nezavisnosti u Hrvatskoj – kako nema proslava i skupova – a pri tome zaboravlja da ona je bila kreatorica te sramotne, lopovske i lažne politike. Sad sa stajališta piše protiv pokradene i “trule” države. Blago onima koji ne slijede savjete opakih i ne stoje na putu grešnika.

Tako sad nam bivša podpredsjednica Vlade RH, piše o krizi i kako trebamo paziti na svaku “lipu”, a ona kad je bila na lasti rasipala se i trošila tuđi, tj. naš novac. Ljudi koji su došli u neimaštinu pogotovo mladi trebaju dobro zapamtiti tu “tetu mistifikatoricu” koja im je “sjebala” budućnost… Đurđa se nakrala do maksimuma i osigurala svom sinu Valentinu lijepu budućnost. Šuška se da u stranim bankama ima oko 100 milijuna kuna spremljenih. I sada ona sjedi u zboru podrugljivaća, i pruža nama savjete kako mi trebamo živjeti. A upravo ona je najveći krivac svega ne valjanog, odnosno uživa u Zakonima lopovskim.

Đurđa kao tobože hoće nama reći; što da se slavi praznik – kad ništa ne štima,.., a danima i godinama nagledali smo se njezinog bezakonja. Tu nam opet “soli pamet” i hoće reći da je ona “zeleno i mirisavo” stablo zasađeno pokraj zdravih voda tekućica, što u svoje vrijeme donosi plod. Svaki normalni čovjek zna da svi plodovi od Đurđe Adlešić su bili zli, tako se je rezultirala i njena bolest. Đurđa piše o siromaštvu i usiljenom slavlju gdje se troši, sad ona se je probudila iz “bez svijesti” i okreče nas na neke tamo… U toj naj-većoj krizi ona je sebi izgradila velebnu kuću od nekoliko milijuna kuna. Eto njoj lišće ne vene, jer sve što radi njoj dobro urodi… Pa i sad nam prodaje svoje laži.

Đurđica mistifikatorica između ostaloga kaže; “Koliko ljudi zna što se slavi? Odluka o samostalnosti, nezavisnosti od agresora. Ona hoće reći da 25. lipanj 1991., mlade generacije trebaju zapamtiti – jer kako kaže u svom članku – tko će znati i tko će nas cijeniti. Baš Đurđu briga što mladi nemaju posao – te ona hoće njima poručiti kako je ona “dobra teta” a ne opaka. I da njene riječi su zrno plodno a ne pljeva… I to treba posaditi da usklija.

Grešnica hoće biti u zajednici pravednih. I nju treba slušati na putevima života… Pita Đurđa Adlešič vraga svog: “Istina, ako analiziramo koliko smo doista nezavisni, nećemo baš puno slaviti.” Ona se sama ruga svojoj dosadašnjoj upravi. Zašto se sad buni protiv “nakaze stvorene” kad je to i njeno djelo. Zašto svoju ludost opet baca na narod. Je li zaboravlja svoju izdaju i zavjeru protiv Hrvatskog naroda. Ona nama sad o INA i državničkoj politici i NATO-u,.., tu drobi i senilno zaboravlja da u mnogim Nadzornim odborima je ona bila. Hoće kraj mnoge svoje prljavštine “mita i korupcije” ostati čista. A okovala je narod u jaram, i sad se predstavlja “mesijicia”, koja će iscijeliti zarobljene i bolesne…

Progovara nam iz “ogavnog” Butkovićeog lista, koji smrdi po “sumporu” pakla, kako mi trebamo odlučiti o svojoj sudbini. O nezavisnosti i suverenitetu i nedostatku EU-a, MOL-a, i MMF-a.

Te, kao prava “gatalica” ona nam proriče budućnost i navješćuje još veći pad BDP-a “kraljevstvo tame” koje treba doći. Ne govori da je ona svemu tome kumovala… Pomogla je lopovima da se dočepaju vlasti i tuđe imovine… Blago onima koji se sad sa ŠTIT-om štite. Jer neće ponovo nasjesti na “uroke” i bolesne laži od Đurđe Adlešič.

Ona sad brine i o studentima kako nemaju za svoje školovanje, i da sa punim pravom se bune. Đurđa ja ću te sad pitati – gdje je novac koji si pokrala i u raskošu potrtila na svoju bagru? Neće ti biti lako pred gospodinom Bogom i svim svetima, koji će ti suditi u sudnji dan… Jer podruguješ se i nebu i zemlji. Ti kao sad vodiš brigu o nezaposlenima, o stečajevima, propalim poduzećima i ovrhama,.., a sve je to tvoja kreacija. Kad postavljaš pitanje – gdje je sad opozicija? Evo, tu je ŠTIT kojeg si htjela zatrti, nije ti to uspjelo. on sa još većom snagom stoji…

ŠTIT ti ne dozvoljava da ljude zbunjuješ i dalje kriješ “velike kriminale” u kojima imaš i ti udjela. Uvijek si imala oko sebe neke ”smrdljive” medije – koji istinu su skrivali. Ti i Butković ste muljali – dok mediji vam služi samo za dezinformacije… Uvlačite ljude u svoje laži… Vi narode ne slušajte te šarlatane! U drugoj zemlji bi već bili u zatvoru. I onda bi došlo ono bolje zbog kojega sad patite.

Mama mistifikatorica je opteretila prošlost, i tu baštinu kao breme sada moraju nositi građani.

“Ljigava jegulja” Đurđa Adlešić u svom tekstu spominje i Dragutina Lesara, čovjeka koji je kao sindikalist prevario radnike, trgovačkog centra NAMA, jer lobirao je iza leđa za Ivicu Todorića. Zato je nagrađen smjestom u Saboru RH. Da bi poslije pod pokroviteljstvom “tajkuna” osnovao Laburiste – stranku rada, te na izborima dobio 5 zastupničkih mandata. Ljudi ne znaju kakva se krije iza toga prevara… Lesar je okupio oko sebe “sindikalne izdajnike” npr. kao što je Zlatko Tušek, koji je u Bjelovaru prešučivao sva “sranja” o Đurđi Adlešič. Nitko od njih nije bio spreman progovoriti o “muljažama” gradonačelnice Adlešič, koja je radila kadrovske križaljke. Ona je zapošljavala sve svoje podanike. Tako i u policiji je imala svoje ljude koji su morali braniti njene kriminale. Eto nam na primjer kraljevskog grada Bjelovara, gdje je zavladao “kurveraj” politički i ljudski…

Ključeve od tog “kurveraja” još uvijek drži Đurđa Adlešić, a narod je slijep kao u biblijskoj dolini gubavaca. Jedina stvarnost je ljudski ŠTIT, koji se nije dao pokoriti… Dapače mi razbijamo lončarske”stvorene” Đurđine čupove, u kojima je zaraženi smrad…

Đurđa je kriva što je HDZ-e pokrao Bjelovar. Kada su se dešavali najveći kriminali – tada je Đurđa bila predsjednica odbora u Saboru za politiku i nacionalnu sigurnost. Kad je Branko Stojković otkrio krađu županijskog proračuna BBŽ, u kojoj je sudjelovao Marijan Coner (HDZ), Vjeran Jurković (HDZ) i Ante Rade (HSLS) koji je bio stranački i kućni kolega od Đurđe. Umjesto da Adlešič pozove policiju da ih uhiti, ona ih je zaštitila od svake odgovornosti. I ona tu priča o moralu i poštenje. Đurđa koristi strategiju šutnje od naroda. Pa je opet iz “mišije” rupe ona pozvana govoriti o napredku. Kako joj ne bi vlas pala u ruke. Na tapeti niske “cokumne” su njezina sranja. Blago onome tko pljune na to, neće u dilemu i sumnju uletjeti.. Vidjeli smo “gospođu raspuštenicu od tisuću broševa” koja je bila od političara jedina u svatovima od sina. Čežnje i vapaji ŠTIT-a su da maknemo potpuno te “gmazove” i ne ljude sa scene. Spletkari i smutitelji trebaju biti raskrinkani. Ne mogu se oni nuditi kao alternativa.

Koliko su samo ljudi patili od tih tlačitelja? Tirani i nasilnici su pokazali svoj način vladanja. Đurđa izaziva “pasivnu” javnost i pita; “A imamo li alternativu za lokalne izbore?” Udruga ŠTIT će izaći na izbore i neće dozvoliti da “opet isti” zasjednu na vlast u skupštini i gradskim vijećima. Korumpirani bivši načelnik Mato Sičaja (HDZ) nam je dosad “palio i žario” po skupštini. Čovjek koji je sakrio sve kriminale od HDZ-a i HSLS-a.

Na prošle izbore u BBŽ-u izašlo je samo 11% građana. Tko su 89% posto onih koji su ostali po strani? Na to pitanje neka odgovori svaki pametan čovjek. Đurđa kao što sam rekao u svojoj kolumni svašta “drobi” samo ne govori tko je pokrao narod. Sreća je što postoji ŠTIT (moja) obrambena snaga istine. Koji razotkriva sve podlosti. Tko može razumjet bezobrazluk Đurđe Adlešić?! Ona je bila “igračica” u “talu” sa svim strankama; SDP, HSS,…, i sa tko zna s kime…

Ne treba zaboraviti da Đurđa je pod istragom USKOK-a jer je prodala gradsku zemlju Pevcu za 3 milijuna kuna, a zemlja vrijedi 60 milijuna kuna. Robna kuća Pevec koja je izgorjela na duši je gradonačelnice, jer je zapaljena. Poslovala je bez svih uporabnih dozvola.

Policija i državno odvjetništvo nisu ni minimalno odradili taj kriminal. Tisuće i tisuće ljudi živi u bijedi i gladi zbog takve politike. Očito je da Đurđa nema svog obraza i savjesti… Još ona se nudi kao spasenje narodu. Kojeg li sranja – ona na kraju svoje “columne povečalo” kaže: “Birajmo bolje”. Koje li igre i sprdavanja s narodom… U njezinu dušu uselila se “lova” srce joj otvrđalo a glava nabubrila od malignih bolesti… Tko će nam pokazati sreću nego ŠTIT, ponos grada slučaja, čiji legtimitet je uzela “Đurđa vračara”.

(UDRUGA ZA LJUDSKA PRAVA ŠTIT )

BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
—————————————-
URED: Masarykova ulica broj 8.,
Bjelovar

- 13:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #

10.10.2012., srijeda

ANTE RADE JE GOVORIO ZA STOJKOVIĆA "LUD JE" A DR. RADOMIR DROBAC ME JE TOBOŽE LIJEČIO - OBADVOJICA SU UMRLI



REGIJA – INTERVJU SA BRANKOM STOJKOVIĆEM



DA VEĆ JEDNOM ZAVRŠIMO SA TIME ŠTO SE GODINAMA PROTEŽE
DANA 05.10.2007. (PETAK)

TUGOMIR PEMPER GLAVNI UREDNIK TJEDNIKA „REGIJA“ JE RAZGOVARAO I OBAVIO INTERVJU SA BRANKOM STOJKOVIĆEM PREDSJEDNIKOM BJELOVARSKE UDRUGE „ŠTIT“.

UREDNIK:
KAŽU ZA VAS DA STE KONTRAVERZNA OSOBA?

B. STOJKOVIĆ:
Nisam kontraverzna osoba niti kako neki kažu sporna, dapače ja sam glavni igrač na svim društvenim terenima. Oni koji o meni pričaju neistine, žele me lažno optužiti i zalijepiti mi krive etikete. Ti ljudi u biti su neznalice, i ne vole me, ili oni imaju neki drugi razloga da me negiraju. Pojedini mediji kada o meni napišu neku neistinu, oni ne daju mi da to demantiram. Tako javnost dobiva krivu sliku o meni. Moram reći kontraverzan ujedno i znači; pohotan, razvratan, i bludan… Ja od toga ništa nisam.

UREDNIK:
GOVORE DA STE KONFLIKTNA OSOBA?

B. STOJKOVIĆ:
Zašto neki kada ja branim svoju čast i dostojanstvo, svim sredstvima, i po svaku cijenu, tako i ljudska prava, oni kažu – da sam ja konfliktna osoba? Neki me žele isprovocirati, a ja kada im pokažem svoje zube – oni odmah onda zovu policiju. Huškaju ih na mene, i lažno me prijavljuju. Ako se to zaključuje po tome, samo zato što sam nekada radio kratko vrijeme kao redar u diskoteci. I to što sam kao mlada osoba bio nestašan, te sam imao preko 300 uličnih tučnjava. Sada sam na dobrom putu kao čovjek.

UREDNIK:
KAŽU DA STE PSIHIJATRISKI SLUČAJ I LIJEČEN BOLESNIK?

B. STOJKOVIĆ:
Oni koji to pričaju za mene nisu normalni. Ili to čine samo zato da me izbace iz igre. Nisam nikada liječen kao psihijatrijski slučaj. Na bjelovarskoj psihijatriji momentalno ima oko 15.000 bolničkih kartona, oni su žute boje kao i zgrada psihijatrije. Moga kartona tamo nema, niti povijesti bolesti, ako netko ima tu dokumentaciju neka je slobodno pokaže i objavi. Ako je karton postojao i ako ga je netko ukrao, odnosno uklonio sa odjela – pozivam policiju i ravnatelja bolnice da se očituju. Istina je da sam simulirao bivšu vojsku JNA i da danas zbog toga plaćam tu cijenu. Nisam htio služiti partizansko – komunističku zločinačku vojsku. Bilo je slučajeva nedugo na sudu, da se je vadila stara dokumentacija 31 godinu. To se čuva u arhivima samo zato da me se degradira. Oni koji su me proganjali sami su padali u svoje klopke; neki danas nisu živi, neki su izvršili samoubojstvo, a nekih nema… Sramotno je da neki mediji su o tim stvarima su govorili, a cijela bolnica i ravnatelj su šutjeli. Ta priča se već dugo godina povlači, i nikada nije dovršena. Očito ta priča nekima paše.

UREDNIK:
SVOJU PSIHU HRANITE POJAVLJIVANJEM U JAVNOSTI?

B. STOJKOVIĆ:
Moja psiha je potpuno zdrava i stabilna, i napreduje sve više savršenstvu, na odnosu od mnogih čija se psiha danas raspada. Što je dokaz velike erozije u našemu društvu. Ja svoju psihu hranim dobrim djelima i istinom, to je moja vjera i obraz-ilija. Normalno je da se svoga imena ne sramim, niti sustežem od javne riječi.

UREDNIK:
VI PRIVLAČITE POZORNOS NA SEBE

B. STOJKOVIĆ:
Moj sami fizički izgled privlači pozornost, i prijetnja je za kržljavce, jer ja sam visok i jak i atletski građen čovjek, pa i od tu neki imaju strah. Činjenica je da sam hrabar i da se ne bojim onoga čega se mnogi boje. Imam jaku vjeru u sebe i samopouzdanje, to isto nekima smeta. Jer jaki ljudi i u povijesti uvijek nisu bili dobro došli – bilo gdje. Istina je da imam svoj identitet koji mnogi ga nemaju. Moja riječ ima veliku snagu.

UREDNIK:
POZORNOST PRIVLAČITE ŠTO NEGATIVNIJE TO BOLJE?

B. STOJKOVIĆ:
Nije istina da sam ja negativac, moja plemenita djela i to brojna mogu se vidjeti, ako netko to želi. Za to treba imati oči i otvorena sva čula, kao i srce… Ta negativnost o kojoj vi govorite je istina, jer laž je postala istina, po kojoj danas mnogi žive. Sve vrijednosti su se i-z-o-krenule. Istina je postala negativnost? Kažem vam da sam uvijek bio pravedan i da zbog mene nikome nije nepravedno pucala kičma, niti je stradao, a niti ne daj bože bio ubijen. Ja sam tobože negativac, a oni koji su opljačkali i uništili naše društvo – oni su fini ljudi ?

UREDNIK:
VI ZADOVOLJAVATE SVOJ EGO I ZATO TO RADITE !

B. STOJKOVIĆ:
Eto, vi sada ipak priznajete da ja imam ego, koji mnogi nemaju. I zato sam sretan čovjek. To znači da sam šef svom vlastitom umu, i da teško s mnom netko može manipulirati. Dobro ja ne mrzim, već mrzim sve što ne valja koje šteti razvoju čovjeka.

UREDNIK:
VAŠ CILJ NIJE ISPRAVLJANJE NEPRAVDE I DOBROBITI!

B. STOJKOVIĆ:
Po čemu to zaključujete? Da li po tome što sam nagazio neke lažno – ugledne ljude? A tko onda ispravno ovdje radi? Zašto ne postoji neka udruga srodna ŠTIT-u, koja bi pokazala napokon kako se to ispravno radi. Ja istinu poznajem, dok drugi je mnogi ne prepoznaju, a vjerojatno, na njihovu tragediju ih ne zanima. Ja živim po istini, a mnogi žive po laži. Oni su totalno na krivome putu, koji ih vodi u iluziju i bolest.

UREDNIK:
TKO JE ZAPRAVO BRANKO STOJKOVIĆ ?

B. STOJKOVIĆ:
Nisam pobjegao od ovoga intervjua, iako ste sam rekli na početku da su pitanja vrlo neugodna i uvredljiva. Nikada ne bi ništa prešutio. Ja sam vjerodostojni život na ovoj planeti Zemlja, te pozivam i druge ljude da ga slijede. Mnogi su svoj život bacili uzaludno i nisu spremni da časno žive. U strahu su rođeni, u strahu žive, i u strahu umiru,.., a to nisam ja – zašto onda su oni uopće tako živjeli? Ja sam moralna vertikala našeg društva koje u kaosu tone. Na svim područjima sam dobar, na nekima čak i najbolji. Mislim da sam veliki um, i da moje ideje su jedinstvene.

UREDNIK:
VAŠ OBITELJSKI STATUS?

B. STOJKOVIĆ:
Otac sam petero djece, koja su lijepa i zdrava. Oni su dobri učenici i nisu društveni delikventi, kao djeca od onih koji meni prigovaraju. Moj obiteljski status je u normali. Imam jedno dijete van braka, ja sam ga priznao, i s mojom djecom je svakodnevno. Istina je da mi dolaze razne žene i ukucavaju mi se, jer u meni vide zdravog partnera. Sve više u našem društvu ima homoseksualaca, one su nezadovoljne time, i ugrožene su, grijeh je ono što homoseksualci rade. Naravno, mnogi ljudi, prirodno općenje su zamijenili sa protuprirodnim načinom seksa. Ako me pitate u vezi tih žena, iako na to ciljate, to vam je moj odgovor.

UREDNIK:
NA KOJI NAČIN OSIGURAVATE OBITELJ?

B. STOJKOVIĆ:
Poduzeće u kojem sam radio oko 14 godina je propalo kao i druga poduzeća u cijeloj Hrvatskoj. I ja sam kao mnogi u ovoj državi bez posla. Honorarno sam radio svakakve stvari, i dalje takve poslove radim, ali uvijek gledam da ti poslovi su u normali sa moralom. Moja obitelj je stabilna i ona je dobro, o tome nije potrebno puno pričati.

UREDNIK:
KAKO POKRIVATE MATERIJALNE TROŠKOVE OBITELJI?

B. STOJKOVIĆ:
Snalazim se na sve načine, ali ne izlazim van zakonskih okvira. Ja znam svašta raditi. Kada sam polagao razne testove inteligencije, za posao, i kada sam polagao auto školu, pokazao sam nadprosječnu inteligenciju. U životu napravio sam nekoliko inovacija i tehničkih unapređenja. Činjenica je da danas rad nije plaćen, a upravo je i to moja borba, protiv toga – da oni koji malo rade su bogati, a oni koji puno rade su siromašni. Za mene vrijedi samo jedan zakon – plati čovjeka i njegov rad i to je sva mudrost. Za čas bi otpali neradnici, jer nitko ih ne bi plaćao.

UREDNIK:
KAKO POKRIVATE MATERIJALNE TROŠKOVE POLITIKE I UDRUGE „ŠTIT“ ?

B. STOJKOVIĆ:
Uvijek ima dobrih ljudi koji vide u mome radu smisao moga djelovanja. Ti ljudi nisu zadovoljni kao i ja sa državnim institucijama koje ništa baš ne čine za građanina i čovjeka. Dapače te državne institucije su teško korumpirane i sve krivo rade. Puno puta i sam sa vlastitim sredstvima financirao sam rad udruge „ŠTIT“, kako se njen rad ne bi utrnuo.

UREDNIK:
NEMATE STALAN POSAO?

B. STOJKOVIĆ:
Malo tko u našem društvu ima stalan posao. Jedino ga ima državna birokracija koja živi na grbači naroda. Tako će i ostati dok se stanje ne promjeni u našem društvu. A promijeniti će se kada bude više ljudi ovakvih kao ja. Onda će čovjek svaki biti sretan, i njegov život biti ispunjen.

UREDNIK:
IMAMO INFORMACIJU: DA 300.000 KUNA IZ DRŽAVNOG PRORAČUNA STE OSIGURALI?

B. STOJKOVIĆ:
Ne znam tko vam je dao takvu informaciju, ona je lažna i lako se to može provjeriti. Ako sam dobio toliki novac, onda valjda i puno vrijedim! Onaj tko vam je dao tu informaciju, laže vas. Sada ispada da se moram češati tamo gdje me ne svrbi.

UREDNIK:
KAKO STE TO USPJELI I ZA KOJU NAMJENU ĆETE TO POTROŠITI?

B. STOJKOVIĆ:
Ničija sredstva nećemo potrošiti. Mi trošimo svoja sredstva, koja ulažemo kao članovi.

UREDNIK:
KAKAV JE VAŠ NAČIN KOMUNICIRANJA S OKOLICOM?

B. STOJKOVIĆ:
Sa svim ljudima odlično komuniciram. Neki moji kolege se na mene ljute što ne idem s njima razgovarati u gostionicu, koje ja smatram đavolske rupe. Jedine gostionice su tvrtke koje uspješno rade. Ako mislite na javnu komunikaciju, glavni mediji su korumpirani i zatvorili su svoja vrata naprednim mislima. Tako i ako nešto objave, to objave pod cenzurom. Udruga „ŠTIT“ je prisiljena da propagandu vrši na drugi način. Što znači da štampamo letke, kojih smo u 10 godina podijelili milijun komada, odnosno godišnje u prosjeku 100.000 letaka. Na kraju mediji su sve više korumpirani i lažno su svjetlo. Kad kažem svjetlo, to znači lažni putokaz.

UREDNIK:
KAKAV JE VAŠ NAČIN RJEŠAVANJA UOČENIH PROBLEMA U DRUŠTVU?

B. STOJKOVIĆ:
Udruga „ŠTIT“ je dala mnoge prijedloge i svoje ideje. Čak su ih neki određeni političari realizirali, odnosno prisvojili su autorsko pravo. Jedna od ideja je bila da ljudi koji se nalaze na birou za zapošljavanje više od deset godina, da im se to prizna pod radni staž. Iz naših svih napisa koji se mogu vidjeti i na internet stranicama Udruge (www.stit-bjelovar.hr) može se vidjeti da smo surađivali i pomagali svim nemoćnim i drugim ljudima da lakše formiraju svoja prava. Isto tako smo dali prijedlog koji je trebala Vlada RH usvojiti da oni ljudi koji su radili u poduzećima a na kraju su ostali bez imovine i dionica, da im vlada plati minuli staž po svakoj godini 1.000 Eura za obeščašćenje.

UREDNIK:
ČUDAN NAČIN I NEOBIČAN NASTUPJE VAŠ ISPOD KULTURNE RAZINE?

B. STOJKOVIĆ:
Vi meni zamjerate što ponekad imam određene riječi s kojima krstim novinare i druge nepokorne ljude, a vi kažete da je moj nastup ispod kulturne razine. A sami ste rekli da pitanja na koja ja trebam ovdje odgovoriti su vrlo neugodna. Onda tko tu nastupa ispod kulturne razine? Ja kad sam došao kod vas u uredništvo, da nešto napišete o mojoj Udruzi i meni, kako izlazimo na predstojeće izbore i koji ćemo program prezentirati, vi ste prešli na drugu tomu, na koju vam ja odgovaram. Da, ja sam na bezobrazan način oteo ljudima stanove i izbacio ih na cestu, uzeo im njihov posao i sredstva za rad, pa čak u ratu ih ubijao i otimao im, … Ja nikome ne priječim slobodu i njihova prava. Danas ljudi kopaju po kontejnerima za smeće i nemaju što jesti, dok navodno ta fina razina šuti. Dok je glad, riječ moral ne vrijedi. Nemate mi što zamjerati.

UREDNIK:
IMATE NASTUP UVREDLJIV I PROSTAČKI

B. STOJKOVIĆ:
Dobro, ako sam ja takav kako vi kažete – zašto mi u moje prostorije su dolazili profesori, doktori, magistri, SIS-ovci, čak i savjetnici Vlade RH, policajci … Što su oni tu tražili? Moram spomenuti da du studenti Filozofskog fakulteta radili studijsku radnju „civilnog društva“. Mogu reći da je to za Udrugu čast. Mene svi ljudi znadu da ja ne psujem, ako mislite na neke novinare koje sam častio tim riječima, to je druga stvar – jer oni su veliko zlo od društva. Ja nisam baraba. Iako me žele neki tako prikazati. Nekoliko puta su mi pripremali likvidaciju. Svaki pametan čovjek zna da ja ispravno radim. Kad je određeni medij prenosio najveće bljuvotine o meni, da sam liječen gdje vi govorite, namještali su mi, pokušali i trovanje… Tada da se meni nešto desilo, oni bi onim starim UDB-aškim metodama rekli, eto bili smo mi u pravu. Ali mene sila čuva, i uvijek sam korak ispred onih koji su manje savršeniji od mene. Koliko puta je medijski linč provođen protiv mene, a licemjeri i kukavice su na to šutjeli. Dočekivali su me automatskim puškama, pištoljima, toljagama,…, nisu me omekšali nego naprotiv učinili su me jačim. Ja sam u svim situacijama uvijek bio pobjednik. I u ovom intervju koji vi sa mnom obavljate – meni ispada kao da se moram braniti na suđenju.

UREDNIK:
VAŠE RIJEČI NE UKLAPAJU SE U BONTON?

B. STOJKOVIĆ:
Poznato mi je danas, da neki ljudi koji vjeruju u pse, njima čitaju bonton. Imao sam ja u svojoj udruzi dosta opozicije. Dolazili su lažni članovi koji su me špijunirali i mislili su krasti dokumentaciju. Namjerno su udruzi radili štetu, kako bi joj srozavali ugled. Zato ja bi u gradskome parku instalirao ring, izazvao sve one koji se hoće sa mnom tući – mislim da dobro prošli ne bi, jer tu bi isključili i sud i policiju. To bi bilo pravedno branjenje časti.

UREDNIK:
VAŠE RIJEČI NE UKLAPAJU SE U DEMOKRACIJU?

B. STOJKOVIĆ:
Moram vam reći da je demokracija laž. U Ustavu Republike Hrvatske stoji da demokracija vlada u Hrvatskoj, odnosno da je to volja većine ljudi. U ime demokracije najmonstruozniji zločini su se dešavali, zato sam ja za aristokratsko vladanje. Jer narod nikad nije bio zreo. U knjizi Biblija Poncije Pilat je prepustio narodu da Isusa osudi. To je dokaz kako se demokracija da zloupotrebljavati, i kako se u ime nje peru ruke.

UREDNIK:
ZBOG ČEGA TAKAV NAČIN KOMUNIIRANJA?

B. STOJKOVIĆ:
Ja sam došao kod vas u uredništvo da nešto lijepo napišete o meni, a sad ispada da se ja trebam tu prati, a ne znam od čega i od koga… Ja sam čist čovjek i moja savjest je mirna. Zato „ŠTIT“ postoji da ništa pogano ne uđe u mene. Ja tu ne trebam ništa dokazivati, ovo radim da bi javnost ovo znala, kako ste vi rekli – da ona ne zna.

UREDNIK:
DA LI POSTOJI DRUGI NAČIN KOMUNICIRANJA?

B. STOJKOVIĆ:
Da, dobar dio ovih pitanja koja vi postavljate su iz UDB-aške metodologije. S njima mi se želi naštetiti. Mene se nema tu što raskrinkati, pa ne može mi ni naškoditi vaša „na-vlak-u-š-a“. Moja komunikacija je na višem nivou. Vrlo sam informiran i načitan čovjek. Prirodno sam nadaren. Ljute se na mene oni koji nemaju odgovora na moja pitanja. Ili ne mogu promijeniti svoj način življenja. To što rade prema meni, rade iz svoje nemoći.

UREDNIK:
ČIM SE VAŠ IME SPOMENE LJUDI ODMAHUJU S RUKOM?

B. STOJKOVIĆ:
Ja nikada ne odmahujem rukom, jer to mi je nerazumno ponašanje i glupo. Ljudi koji imaju komunikaciju riječi, njima ne trebaju nijemi govori. Opet ću citirati Bibliju i Isusa, koji mi je drag ali moja istina mi je najdraža, čak i od Isusa. To možete pročitati da su upravo i njemu, to isto njemu radili. Ti ljudi su poslije ispaštali i platili cijenu svoj prokletstva. Čak i njihova djeca i potomci. Ja želim stvoriti pleme čistih ljudi koje se zove „ŠTIT“. Oni su izabranici, a ne spadaju ni u lijeve, ni u desne, ni u žute, ni u crne, ni crvene, ni šoviniste, ni nacionaliste… To je prava i čista sloboda.

UREDNIK:
DA LI SE ZBOG SVOG NAČINA KOMUNIKACIJE I NASTUPA IMALI POSLA SA ZAKONOM?

B. STOJKOVIĆ:
Da, kao što sam rekao prijavljivali su me totalno ograničeni ljudi, primitivni koji ne razumiju osnovna načela života. Istina da je najgore bilo u policiji naići na takve nerazumne ljude, idiote od kojih stvarno postanete žrtva. Ja se ne bojim pametnog i učenog čovjeka, nego šarlatana, nazadnjaka i ne razumnog čovjeka.

UREDNIK:
IMALI STE OBAVIJESNIH RAZGOVORA?

B. STOJKOVIĆ:
Da, upravo kad Vaš list „REGIJA“ izlazi 09. 10. 2007.g. (utorak) ja idem na 372. informativni razgovor u policiju. Mislim da će ovaj moj intervju s vama izaći, ako ga objavite. Opet su me prijavili lažni svjedoci, kojima ću lako proturječiti. Ovaj put neće jeftino proći, jer ću ustati kaznenom prijavom za lažno prijavljivanje. Usporedno ću pokrenuti privatnu tužbu za nadoknadu troškova. Za ovaj informativni razgovor, već sam dobio poziv, a i vi to vjerojatno već znate.

UREDNIK:
PROCESUIRAN ILI OSUĐEN?

B. STOJKOVIĆ:
Ja sam se pojavio oko 150 puta pred sudom. Nikad ni jedan sud nisam izbjegao, ili na njega ne došao. Jedino u dva navrata uspjeli su mi lažno montirati optužnicu. U tom procesu sam osuđen da sam mladića F. M. tukao lancem u parku „Borik“. Barem da jesam, onda bih znao zašto sam nosio tu uvjetnu kaznu. Uredno imam arhivirane predmete koji su, kad bi ih složio u stup, visoki 1,5 metara. Nekada netko će morati na ta sva pitanja odgovoriti. Samo sudac D. L. me sudio oko 50-tak puta. Nijedna presuda mu nije uvažena na drugostepenom sudu. Ja sam i dalje neosuđivan.

UREDNIK:
DA LI STE OSUĐIVANI ZA KLEVETU?

B. STOJKOVIĆ:
Nikad nisam osuđen za klevetu.

UREDNIK:
ONO ŠTO IZNOSITE U JAVNOST SU KULOARSKA NAKLAPANJA?

B. STOJKOVIĆ:
Ja za sve imam pokriće i dokumentaciju. Uglavnom većina mojih kaznenih prijava koje sam podnio stoji u ladicama. Raznu dokumentaciju su pohranjivale razne osobe i uglednici u Udruzi „ŠTIT“. Svi znadu da je ono što ja pričam istina.

UREDNIK:
KAKO JE TO MOGUĆE DOKAZATI?

B. STOJKOVIĆ:
Ja imam sve „crno na bijelo“. I sad vam mogu predočiti razne papire i drugu dokumentaciju o kriminalima koji idu samo na štetu ovog društva, a najviše na štetu građana.

UREDNIK:
KOJI SU IZVORI VAŠIH INFORMACIJA?

B. STOJKOVIĆ:
Informacije dobivam iz visokih i drugih krugova. Nekada ljudi svoja pisma ubace u sandučić Udruge „ŠTIT“ ili pošalju na moju adresu poštom. Ili traže da se susretnu sa mnom. Dobivam informacije e-mail-om ili me jednostavno nazovu na mobitel.

UREDNIK:
DA LI VAM NETKO DRUGI PIŠE PRIOPĆENJA?

B. STOJKOVIĆ:
Bilo je nekada slučajeva kada smo plaćali samo prepisivanje tekstova, osobe koje su to radile namjerno su radile greške, ispalo je kao da za nekoga rade. Onda sam ja bio kriv da sam nepismen, odnosno da ne znam gdje je zarez ili točka.

UREDNIK:
TAKVA PITANJA O TOME DA VAM DRUGI PIŠU ČUJU SE PO GRADU?

B. STOJKOVIĆ:
To nije istina. Sve kreacije su uglavnom od mene.

UREDNIK:
LICIMJERJE U DRUŠTVU JE NA VRHUNCU?

B. STOJKOVIĆ:
U pravu ste. To je prva duhovna bolest hrvatskog naroda.

UREDNIK:
DOBAR DIO GRAĐANA ČITA VAŠE LETKE I PAMFLETE?

B. STOJKOVIĆ:
Puno puta sam čuo da ljudi i pohranjuju naše letke i uvezuju kao knjige.

UREDNIK:
ONI PRIZNAJU DA VAŠE OPTUŽBE IMAJU SVAKAKO DIO ISTINE?

B. STOJKOVIĆ:
Ja uvijek pišem istinu i svakog čovjeka ću prihvatiti koji dođe na taj put.

UREDNIK: ONI SE BOJE TU ISTINU IZNOSITI?

B. STOJKOVIĆ:
Nije istina, oni ne znaju njezinu težinu.

UREDNIK:
BOJE SE SUKOBLJAVATI S VJETRENJAČAMA I TO PREPUŠTAJU DRUGIMA?

B. STOJKOVIĆ:
To je dokaz da su nezrele osobe i da idu linijom manjeg otpora. Jer misle da im je tako bolje, a u biti im je gore. I vjetrenjače su dakako kroz povijest padale kao kulise.

UREDNIK:
KAŽU DA BRANKO STOJKOVIĆ SE BORI PROTIV VJETRANJAČA?

B. STOJKOVIĆ:
Vjetrenjače su umjetno stvorene i nisu kreacija prirode. Zato me uopće nije ni strah.

UREDNIK:
MNOGI TRLJAJU RUKE KAD NEŠTO VI NAPIŠETE?

B. STOJKOVIĆ:
Na internet stranicama Udruge „ŠTIT“ postoji oko5.000 stranica materijala, što je golema arhiva koja je upisana u roku 4 godine. U tom vremenu na WEB-u je bilo oko 4.000.000 posjeta. Preko 300 zemalja je pregledavalo tekstove. Trljaju ruke zato što im je drago, da netko postoji tko ne šuti.

UREDNIK:
KADA SE O STOJKOVIĆU NEŠTO NAPIŠE?

B. STOJKOVIĆ:
Nisam do sada nikoga tužio. Samo sam se smijao na te gluposti i lažne optužbe. Čak sam im na svojoj stranici interneta otvorio rubriku „lažete-lažete“. Objavio sam im to što nije nitko, njihove laži koje su izašle većinom na lokalnom nivou. Nekada će se na to isto morati odgovoriti. Njih to njihovo čeka. Moja odvjetnica je htjela da tužim „Večernji list“ – dopisništvo u Bjelovaru. Nisam joj dao još punomoć.

UREDNIK:
NEKI GOVORE STOJKOVIĆ JE LUD

B. STOJKOVIĆ:
Vidite, pjevač Dino Dvornik je na svojoj glavi napisao „lud sam“, pa mu plješću i nitko mu to ne govori. A sad bi ja trebao biti Dino Dvornik.Traži se od mene da ja priznam „da sam bijesan“, a zna se što „š-i-n-t-a-r-i“ onda trebaju poslije raditi. I gradonačelnica mi je to govorila, pa što ju je zadesilo. Tako i urednik Kreković, pričao je da je „žuta zgrada“ za mene, a na kraju je sam tamo završio. Optuživao me je za najteže optužbe, danas leži u krevetu nepomičan i vegetira. Oni koji su pričali o meni da sam lud, umrli su, ili su napravili suicid, ili su se teško razboljeli…

UREDNIK:
U NEDOSTATKU MOĆI PRAVNE DRŽAVE, NEKI SU SE OBRAČUNALI S VAMA – KOLIKO IMA TU ISTINE?

B. STOJKOVIĆ:
Oni koji su se sa mnom obračunavali izgubili su svoju borbu. Čak su poslije dolazili i moliti me za oprost. Kukali su pred mnom, i priznali su da sam u pravu. Opet se okrećem na Bibliju i Isusa, kada su poslali na maslinsku goru one ljude sa mačevima i toljagama na njega. To su napravili farizeji, pismenici i pismoznanci, makar su znali da krše zakon ono su to radili. Glavni akter napada na mene, danas živi sa sutkinjom koja je mene osudila.

UREDNIK:
HOĆETE LI ISTRAJATI U SVOM NAČINU POLITIČKOG DJELOVANJA?

B. STOJKOVIĆ:
Moja borba je odlučna i ona ide do kraja. Ginem ili živim časno.

UREDNIK:
ILI ĆE VAŠE METODE UBUDUĆE NAIĆI NA NEKE KOREKCIJE?

B. STOJKOVIĆ:
Oni koji će i dalje ići na nepravedno na mene da bi zaustavili istinu, sutra će ih proklinjati i njihova djeca.

UREDNIK:
ZAŠTO, ILI AKO OPET ZAŠTO?

B. STOJKOVIĆ:
Puno puta su mi prigovorili da rabim riječ zašto. Ali to zašto nikada nisu razumjeli.

UREDNIK:
POSTOJE SVJEDOCI KOJI TVRDE DA STE ZLORABILI DONACIJE?

B. STOJKOVIĆ:
Moj informativni razgovor u policiji je na tu temu vezan. Kao što sam rekao prijavili su me opet lažni svjedoci, i dobro meni poznati. Oni su čak i ili u mojoj udruzi, došli su špijunirati i ukrali su disk iz kompjutera, i podmetnuli rabljeni. Vi ste u prošlom broju objavili njihov članak od organizacije HAKO koje sam i ja bio član i istupio sam zbog toga što sam vidio da se bave nečasnim radnjama i što sam vidio da su sekta koja stoji iza HAKA. Kakva je to anti-kriminalna organizacija?

UREDNIK:
DONACIJE STE PRODALI NA CRNOM TRŽIŠTU?

B. STOJKOVIĆ:
Jedno vrijeme kratko sam imao mir, i nije me ni policija obilazila. A sad pred izbore hoće me se ocrniti i oduzimati mi vrijeme. Ja ću dokazati da nisam upleten u nikakve nedopuštene radnje. I da nisam u zadnje dvije godine zloupotrebljavao donacije kako mi se to spočitava.

UREDNIK:
U PRTLJAŽNIKU VAŠEG AUTA PRODAVALI STE ROBU?

B. STOJKOVIĆ:
Nikada nije kod mene ništa nađeno, iako mi je policija i inspekcija bez naloga pregledavala auto, i to nekoliko puta. Tko je onda tu prestupnik i prekršitelj zakona? Vodili su čak i sud i izgubili od mene.

UREDNIK:
NA KOJI NAČIN ŠTITITE LJUDE?

B. STOJKOVIĆ:
Simbol štita je zajedničko ujedinjenje. I tako se svi zajedno štitimo. Ne mogu ja nekoga štititi ako on to neće.

UREDNIK:
KAKO SVOJIM JAVNIM DJELOVANJEM POKRIVATE TROŠKOVE ŽIVOTA?

B. STOJKOVIĆ:
Ja skromno živim sa svojom obitelji. I nisam reketaš kako su mi to neki novinari nabadali.

UREDNIK:
ŽIVITE VRLO VISOKIM STANDARDOM?

B. STOJKOVIĆ:
Po čemu to zaključujete? Možda što vozim BMW 5 ili zato što se znam lijepo obući? Istina je da sam neporočan čovjek i da sam sportaš, i da zdravo živim…

UREDNIK:
ONE KOJE ŠTITITE OD TOGA NEMAJU NIŠTA?

B. STOJKOVIĆ:
Niste u pravu. Postoji cijeli spisak ljudi kojima smo pomogli, i koji Vam možemo predočiti kao dokaz.

VOĐA POKRETA „ŠTIT“
Branko Stojković

CROATIA / BJELOVAR
www.stit-bjelovar.hr

E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
TELEFON: 095 / 814-82-90
091 / 797-65-56

H R V A T S K A
- 11:07 - Komentari (4) - Isprintaj - #